Kilpaileminen kannattaa! Aasiyhdistys korvaa jäsenilleen SRL:n alaisten kilpailujen ilmoittautumis- ja lähtömaksuja!

Aasiyhdistys haluaa tukea kilpailuja aaseilla ja muuleilla ja korvaa jäsenilleen Suomen ratsastajainliiton alaisten kilpailujen ilmoittautumis- ja lähtömaksuja, jos kisoista on tuomisina hyväksytty tulos! Ehtona on se, että aasin tai muulin ratsastajan tai ohjastajan on kuuluttava Suomen aasiyhdistykseen.

Lähetä kilpailun jälkeen kuvat tai kuvakaappaukset ilmoittautumis- tai lähtömaksusta (kännykällä otettu kuva Kipa2:sta riittää), lähetä kuvakaappaus kilpailujen tuloksista, joista näkyy että olet saanut hyväksytyn tuloksen ja jos mahdollista, lähetä vielä kuva kilpailuista. Jaamme mielellämme kisatuloksia Facebookissa kaikkien iloksi! Kuva voi olla kuva joko kisaradalta tai sitten vaikkapa ruusukkeen kanssa otettu edustuskuva!

Kuvat maksuista jne tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen aasiyhdistys@gmail.com. Liitä mukaan omat yhteystietosi ja tilinumerosi. Hyvitämme maksun tilille. Muista hakea korvaus heti kisojen jälkeen, tai viimeistään kuukauden kuluttua.

Korvaamme kisakuluja tapauskohtaisesti yhdistyksen taloustilanteen huomioiden, mutta aina kannattaa lähettää nämä tiedot! Tämä toimintatapa on voimassa nyt ainakin vuonna 2021, joten nyt jos koskaan kannattaa startata!

Ehdot vielä pähkinänkuoressa:

Ratsastajan tai ohjastajan (valjakkoajossa) on oltava Suomen Aasiyhdistyksen jäsen
Ratsun tai ohjastettavan on oltava aasi tai aasiristeytys
Kilpailujen on oltava vähintään SRL:n seuratasoa. Harjoituskilpailuja ei korvata
Kilpailujen tuloksen on oltava hyväksytty, sijoituksella ei ole väliä
Korvausta tulee hakea kuukauden kuluessa kilpailuista.

Jokainen hakemus käsitellään Aasiyhdistyksen hallituksessa tapauskohtaisesti ja ehtoja/sääntöjä saatetaan vielä täsmentää vuoden kuluessa.

Kuvan muuliratsukko osallistui matkaratsastuskilpailuihin kesällä 2020 ja sai seuraluokasta hyväksytyn tuloksen. Kuva: Oona Virtanen