Jäsenmaksu

Suomen Aasiyhdistys ry:n jäsenmaksu on 20 euroa / kalenterivuosi. Perhejäsenen vuosimaksu on 10 euroa. Huomioithan, että perhejäsen ei saa omia kotiin postitettavia jäsenetuja (esim. aiemmin lehti, kalenteri) eli taloudessa on oltava yksi varsinaisen jäsenmaksun maksanut henkilö, jonka nimellä jäsenedut toimitetaan.

Jos haluat jäseneksi liittymisen yhteydessä itsellesi vanhoja Pitkäkorvat -lehtiä (4 kpl), niin voit ostaa niitä 10 euron lisämaksulla. Tuolloin täysjäseneksi liittymisen hinta on yhteensä 30 euroa.

Liity jäseneksi näin:

1. Maksa jäsenmaksusi Aasiyhdistyksen verkkokaupassa Hihkushopissa. Alla olevat linkit vievät suoraan oikeaan tuotteeseen,
    1. Varsinainen jäsen 20e
    2. Varsinainen jäsen + muutama vanha jäsenlehti 30e
    3. Perhejäsen 10e
  2. Lisäämme jäsenen Holvin maksutietojen perusteella, eli jos maksaja on sama kuin jäsen, ei sinun tarvitse tehdä mitään.
  3. Jos jäsenyys on kuitenkin lahja jollekin toiselle, ole Aasiyhdistykseen yhteydessä maksun jälkeen sähköpostitse aasiyhdistys@gmail.com ja kerro lahjan saajan nimi ja yhteystiedot (osoite ja sähköpostiosoite)
  4. Jos jäsenmaksun maksaminen Hihkushopin kautta ei millään onnistu esimerkiksi ulkomaalaisen oman pankin takia, on sivun lopussa myös pankkiyhteystietomme ja jäsenmaksun voi maksaa myös perinteisesti tilisiirtona.

Jatkossa saat jäsenmaksulaskun vuoden alussa postitse kotiisi. Kun suoritat maksun ajoissa, jäsenyytesi ja jäsenedut ovat voimassa koko vuoden ajan.

Muuttuneet yhteystiedot tai yhdistyksestä eroamisen voit myös ilmoittaa alla olevalla lomakkeella. Ilmoitathan, mikäli yhteystietosi muuttuvat.

Jäsensihteerin yhteystiedot:

• Siru-Anu Lahti
  • aasiyhdistys@gmail.com

Pitkäkorvat

Julkaisimme Pitkäkorvat-jäsenlehteä usean vuoden ajan

Jos jäsenmaksun ostaminen Hihkushopin kautta ei millään onnistu, voit maksaa sen myös tilisiirrolla suoraan tilillemme alla olevilla tiedoilla

Maksa jäsenmaksu näillä tiedoilla suoraan tilillemme:

• Pankkiyhteys: Holvi
  • Saaja: Suomen aasiyhdistys ry
  • IBAN: FI14 7997 7997 3731 42
  • BIC: HOLVFIHH
  • Summa: 20 euroa (varsinainen jäsen) tai 10 euroa (perhejäsen)
  • Viestikenttä: Jäsenmaksu Jäsenen nimi

HUOM! Jos maksat jäsenmaksun suoraan tilille, etkä laita meille yhteystietojasi yllä olevan lomakkeen kautta, emme tiedä Sinusta kuin nimesi. Lähetäthän siis varmasti osoitteesi ja sähköpostiosoitteesi meille maksun jälkeen!

Tietosuojaseloste
Yhdistyksen säännöt
Tulostettava jäsenlomake (pdf)

2 responses to “Liity jäseneksi

• Tottakai voi liittyä! Itseasiassa luultavasti puolet jäsenistämme ei omista omaa aasia, mutta ovat kiinnostuneita aaseista ja Aasiyhdistyksen toiminnasta.